In een video-first wereld is video niet wat je eerst nodig hebt ...

Video maken om video te maken heeft geen enkele zin. We nemen aan dat je ook niet in je wagen stapt en zonder bestemming begint te rijden?

Met video is het net zo. Voor je de eerste seconde video opneemt, moet je duidelijk voor ogen hebben wie je wil bereiken, met welke boodschap.
En misschien nog het belangrijkste van allemaal: welke actie wil je dat er ondernomen wordt na het zien van jouw video?

... je hebt eerst een ijzersterke videostrategie nodig.

Als je 100% zeker bent dat video je zal helpen bij het realiseren van je doelen, dan heb je in de eerste plaats een videostrategie nodig:
een duidelijke visie over het waarom van video in jouw bedrijf of organisatie (of specifiek project).

Om je op weg te zetten met je videostrategie, organiseert Cmore elke maand een 2 uur durende workshop
waarin je te weten komt hoe je meer mensen bereikt en meer verkopen realiseert met online video.

Met de video roadmap als handige gids.

Samen met jou werkt Cmore een video roadmap uit die voor jouw bedrijf, organisatie, merk of project duidelijk in kaart brengt wie het doelpubliek is, wat de doelen zijn, welke video content er gemaakt moet worden, hoe de distributie van de video's zal gebeuren, welke optimalisaties er moeten gebeuren, hoe de meting van het resultaat zal gebeuren en wat de aandachtspunten zijn tijdens de productie.

7 elementen van een videostrategie

En dan ben je ready to go.

Met al deze informatie heb je een duidelijk beeld van waar je met jouw video's naar toe moet.
Nu is het zaak om het type, de boodschap, de ontvanger en de call-to-action van elke individuele video af te toetsen met jouw videostrategie.

Zetten we straks samen de weg uit voor jouw succes met video?

[]
1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right