pagina-over-cmore

Van videoproductie naar strategische video
met focus op rendement

De one-man-crew (ook wel "videoreporter" genoemd) als basis voor een productiehuis: dat was in 2006 het idee, toen The Video Factory van start ging.

Anno 2019 is de digitale wereld volledig veranderd. Video is hét medium bij uitstek en een goede strategische aanpak is noodzakelijk. The Video Factory evolueert van puur productiehuis, naar videomarketingagentschap: Cmore. Videoproductie is niet langer de hoofdactiviteit, maar wordt een belangrijke schakel in een op rendement gerichte videocommunicatie.

Wat mag je van ons verwachten?

  • We realiseren jouw rendement door middel van videocommunicatie.
  • We kijken altijd of het slimmer, efficiënter en doelgerichter kan.
  • Door onze journalistieke achtergrond bouwen we optimaal mee aan jouw geloofwaardigheid.
  • We denken optimaal mee in functie van het resultaat van de klant.
  • We zijn mee én voor op de videomarketing trends.
  • Elke medewerker doet het werk waarvan hij of zij gelukkig wordt, en levert een video oplossing waarvan de klant gelukkig wordt.

Om dit mogelijk te maken, hebben we vijf kernwaarden. Op deze waarden mag je ons altijd wijzen.

foto-strand-16-9

1. We zijn eerlijk en transparant

Alle overeenkomsten met Cmore zijn duidelijk en gedetailleerd. Geen verborgen kosten, geen addertjes onder het gras, maar duidelijke voorstellen met een vooropgesteld rendement. Als we iets fout doen, dan vertellen we je ook wat er verkeerd is gegaan. Cmore speelt geen verstoppertje. We zijn open eerlijk: what you C is what you get.

2. Gebaseerd op gelijkwaardigheid

De videospecialisten van Cmore durven in jouw stoel gaan zitten bij de opmaak van jouw videostrategie. Met onze kennis en ervaring gaan we niet zomaar voor een goede video, maar voor de beste oplossing voor jouw bedrijf. Daarbij is persoonlijk contact ook echt persoonlijk. Je krijgt jouw eigen directe aanspreekpunt. We worden partners van jouw bedrijf. We behandelen jou zoals wij zelf ook behandeld willen worden.
foto-kapper-16-9
foto-verheyen-16-9

3. Geweldige communicatie

Als klant ben je heel graag op de hoogte van wat Cmore voor jou aan het doen is. Wij streven naar een continu communicatiestroom in beide richtingen met elk van onze klanten: face-to-face, telefoon, skype, mail, sms, ... alles is toegelaten om de klant zo nauw mogelijk bij zijn project te betrekken. Ook als er problemen zijn. We zijn een communicatiebedrijf dat wél kan communiceren.

4. Verandering zit in ons DNA

Cmore is continu in beweging en verandering. Bedenken, uitvoeren, meten en vervolgens leren zit in het DNA van het bedrijf. We zullen fouten maken. Omdat iedereen de ruimte heeft om fouten te maken, is er ook ruimte om te ontwikkelen en te leren. Iedereen binnen Cmore, en dan bedoelen we ook echt iedereen, kan continu slimme wijzigingen doorvoeren. Zo worden we elke dag een beetje beter. Iedereen is altijd op zoek naar verbetering van onze werkwijze en diensten.
foto-hobbit-16-9
foto-lokerse-16-9

5. Streven naar (persoonlijke) groei

Plezier in het werk, en een persoonlijke groei zijn belangrijk voor de medewerkers van Cmore. Elke medewerker kan rekenen op een persoonlijk trainingsbudget. Bovendien moedigt Cmore haar medewerkers aan om actief deel te nemen aan toonaangevende vakbijeenkomsten waar ook ter wereld. En experimenteren met nieuwe technieken, dat kan gewoon tijdens de werkuren. Elke medewerker heeft honger naar "more".