pagina-over-cmore-hannes-v3

Van videoproductie naar strategische video
met focus op rendement

De one-man-crew (ook wel "videoreporter" genoemd) als basis voor een productiehuis: dat was in 2006 het idee, toen The Video Factory van start ging.

Anno 2019 is de digitale wereld volledig veranderd. Video is hét medium bij uitstek en een goede strategische aanpak is noodzakelijk.
The Video Factory evolueert van puur productiehuis, naar een productiehuis waar strategie en resultaat voor de klant centraal staat.

Met de nieuwe naam - Cmore - positioneert het bedrijf zich als een toegankelijke business-first partner in een video-first wereld.

Maak kennis met de cmore videospecialisten

Christophe Vandenbussche

Christophe Vandenbussche

CEO & Founder
vrouw-silhouet

Cathy Janssens

COO & Office manager
Glenn Dierick

Glenn Dierick

Video content producer
Hannes Van Hijfte

Hannes Van Hijfte

Video content creator
Laurens Boel

Laurens Boel

Video content creator
Antoon Raes

Antoon Raes

CTO & Live stream producer
Joris Van De Kerckhove

Joris Van De Kerckhove

Live stream producer
Timber Buyens

Timber Buyens

Live stream producer
Peter Glassée

Peter Glassée

Chief audio engineer

Wat mag je van cmore verwachten?

Onze missie is eenvoudig en eenduidig:
Cmore realiseert video oplossingen met een zo groot mogelijke ROI voor de klant.

De klant staat centraal

Elke Cmore medewerker zet de klant (en het resultaat van de klant) voor alles.

Daarbij durven wij in de stoel van de klant te gaan zitten en bekijken we alles vanuit zijn oogpunt. We gaan voor de beste oplossing voor de klant. We behandelen de klant zoals wij zelf ook behandeld willen worden.

Betrouwbaarheid

Kiezen voor Cmore, is kiezen voor betrouwbaarheid. Op alle vlak.

We beloven enkel wat we ook effectief kunnen doen. En we doen wat we beloven. We kiezen ook bewust voor betrouwbaarheid, zowel op vlak van medewerkers als op vlak van productiemateriaal.

Vooruitstrevend

Cmore en haar medewerkers volgen de nieuwste ontwikkelingen op de voet.

Videotoepassingen veranderen razend snel. Cmore houdt continu vinger aan de pols, in binnen- en buitenland. We vernieuwen nooit omwille van de vernieuwing, maar altijd met het oog op een beter eindresultaat voor de klant.